Integruota logopedinės ritmikos ir kineziterapinė veikla
Antradienio diena išaušo šalta ir apniukusi, nėra ūpo. Priešmokyklinio ugdymo grupės, pirmų bei specialiosios klasės mokiniai praskaidrino nuotaiką sugužėję į mokyklos aktų salę. Mokyklos logopedės ir judesio korekcijos pedagogė vedė logopedinės ir judesio ritmikos veiklas. Artikuliaciniai pratimai lavino mokinių tartį, kalbos ritmą, padėjo emociškai ir fiziškai atsipalaiduoti, o tai labai pagerino nuotaiką.
Mokiniams buvo smagu ritmiškai deklamuoti eilėraščius, atliekant įvairius judesius. Nuotaikingi fiziniai pratimai, skambant muzikai ne tik aktyvino dalyvius, bet ir padėjo pajusti ir suderinti kūno ir muzikos ritmą. Mokiniai turėjo progą kūrybiškai pavaizduoti įvairius gyvūnus. Tai atpalaidavo jų emocijas ir kūno judesius, visi pavirto linksmais varliukais, žąsiukais, sraigėmis, šuniukais.
Judesio ir logopedinės ritmikos veikloje mokiniai mokėsi sieti žodį, muziką ir judesį, draugiškai ir aktyviai veikti grupėje. Geros emocijos ir patyrimas ilgai išliks vaikų atmintyje.
![]() |
![]() |
![]() |